30 maart 2015

Patroon Ballon Hond van Niekie Haakt


Klik HIER voor patroon Ballon Hond
English version of this pattern click HERE


Afgelopen week kwam ik op een facebook groep een gehaakte ballon hond tegen. De hond is uit één geheel gehaakt, en wordt als een ballon omgetoverd tot hond. Ik kwam er achter dat Niekie Haakt dit patroon had gemaakt en dat het gratis te downloaden is op haar Raverly.

Ik was gelijk enthousiast over deze hond, wat een origineel idee is dit. Voor Brandon (mijn zoontje) is het puzzelen en in elkaar zetten van deze hond zeer leerzaam. 

Zoals altijd komt Brandon heel aandachtig kijken wat ik nu weer aan het  haken ben. Een hele lang worst werd het. Normaal gesproken ziet hij gelijk wat het moet worden, maar nu krijg ik géén reactie van hem.




Toen ik het haak werk af had, knutselde ik snel het hondje in elkaar, liet deze aan Brandon zien en gelijk riep hij HOND. Heel aandachtig bekeek hij de hond, en toen hij even niet keek, haalde ik hem weer uit elkaar en gaf hem de lange worst!




Hij draaide er alle kanten mee op, en moest echt hard nadenken. Uiteindelijk krijg ik de worst terug met het verzoek "Mama maken".




Hij blijft de hond interessant vinden en loopt er de hele tijd mee rond, en zo gauw hij even niet oplet dan is het weer een lange groen worst!


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, en wat is ie goed gelukt!
    Erg leuk je ballon hond!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi .. wat leuk zeg ! Heel origineel idee!

    Fijne week, lieve groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt een leuk idee! Makkelijk haken (lijkt het), en een leuk speeltje. Ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is heel makkelijk .... Alles is aan één stuk gehaakt :D

      Verwijderen
  4. Het was een mysterie haakpatroon op de fb pagina Mysterie Haken. Ik kon er ook niets van maken. Leuk dat Brandon hem zo interessant vind :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij blijft zo leuk. En je blog is super. Ik deel deze nog steeds heel vaak :) Mag ik wel iets opmerken? De link naar Engels gaat niet naar dit patroon, maar naar een patroon van een hele andere. Die is ook niet in en uit elkaar te draaien. Nogmaals bedankt voor je super leuke blog. Groetjes van Niekie/Mootje

    BeantwoordenVerwijderen