24 maart 2015

Lienemien de knuffel pop!



Het dochtertje van een vriendin van mij wilde ook graag een knuffel pop hebben.
Ik vroeg haar, hoe de knuffel pop eruit moest zien. Ik kreeg een duidelijk instructie mee!! (niet dus)
De pop moest een beetje zo, en zo en zo zijn, je weet wel en met de kleur roze.

Met de haaknaald in de hand en met een bolletje SuperSoft Zeeman garen ben ik aan de haak gegaan!
De knuffel pop is aan één stuk gehaakt met een los mutsje.

Gisteren heb ik de knuffel pop overgedragen aan de nieuwe eigenaar. Over gelukkig is ze met haar nieuwe pop. Ze was blij dat ik de juiste kleur roze had gebruikt! Dit is mijn Lienemien zij ze! 

Ook hier ga ik weer het patroon van uitwerken. Het is tenslotte onbetaalbaar als je zo'n kleine blij meid ziet met een gehaakte knuffel. Hoe meer blij gezichten hoe beter!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten